Av min mave

Min mave er fyldt med and, flæskesteg, medister, leverpostej, fiskefillet, rejer, ris a la mande, æbleskiver....puha...jeg må have spist for en hel familie i Sudan.
Min juleaften var stille og rolig som altid, og gaverne var fine.
Jeg fik;
- Grizzly Bear - Yellow House
- Beirut - The Flying Club Cup
- Marie Antoinette soundtracket
- Billedebog om Ungeren
- Wagamama kogebog
- Rushmore dvd
- Citizen Kane dvd
- La Strada dvd
- Breakfast Club dvd
- Penge
- Rød alpehue
- Den årlige cardigan fra min mormor - nu med fine knapper
- Skjorte
- Marc Jacobs - Daisy
- Wulfmorgenthaler bog (vundet som mandelgave)

Fint fint.

Gave fra mig til dig: Bob Dylan - I Want You (http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DFC6C3C9521112B8)

God jul til alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0